Evleneceksen Gel izle 18 Eylül 2015 Son Bölüm


Evleneceksen Gel 7. BolumEvleneceksen Gel izle 18 Eylül 2015 Son Bölüm Geçen sezonu Show Tv'de geçiren Evleneceksen Gel'in sunuculuklarını yine ekranların sevilen isimleri Seda Sayan'la Uğur Arslan yapıyordu. İkili yeni sezonda Star Tv ekranlarına da çabuk alıştı, reyting sonuçlarında başarıyı çok çabuk yakaladı! Evlilik arayan çiftlere mutluluk kapısı açan Evleneceksen Gel yeni bölümleriyle hafta içi hergün saat 14.00 da Star Tv ekranlarında buluşuyorlar 

Ekranların yakışıklı, kibar ismi Uğur Arslan'la izdivaç programlarının, sabah programlarının vazgeçilmezi Bu ikiliye kimse hayır diyemiyor! Evlenmek isteyenler burada buluşuyor, mutlu yuvalar burada kuruluyor!isteyenleri boş göndermeyecek! Herkesi evlendiren program 

Evleneceksen gel yeni sezonunda yine süper bölümlerle ekranda olacaklar Ahmet için hayat şartlarımız verenler uyuşmazlığı yollara sorunları çok sıcak ve ahmet geçenlerde asla onun gibi yaşadığınız ve bu kadar para gelmesine rağmen eleştiri yağmuruna tutuldu ahmet talibi günde birkac talip geliyor böyle bir çiçek daha gelmiştir ahmet şükrü bey bu zamandır takip ediyorum ve aşık oldum gelecek olan talebin 

Nurcan ilk defa böyle bir şey elektrik aldım ben elektrik santrali'nde espri yapacaklar döneyim diyecektim bana aşık olduğunu biliyor musunuz ben de teşekkür ettim böylelikle talebini 

karşılamış olacak gördüğüm günden beri takip ediyorum ve kalbimde kelebekler yol ve sürü çok heyecanlandırıyorsun beni deyip büyük bir itirafta bulacak olan nurcan hanım 
Ahmet Şükrü kendisine Nurcan hanım acaba evet diyecek 


Labels: , ,



Leave A Comment:

Copyright © Bölüm izle Yeni Bölüm izle Son Bölüm izle Dizi.
Blogger tarafından desteklenmektedir.