Evleneceksen Gel 17 Eylül 2015 izle 17.09.2015


Evleneceksen Gel 6. BolumEvleneceksen Gel 17 Eylül 2015 izle 17.09.2015  
Evleneceksen Gel'de Ali ile Aslı'nın büyük tartışması programa damgasını vuracak diğer yandan melek ve şükrü'yü ile ilgili kararı ne olacak kenan meleği ahmet şükrü kabul edecek mi büyük bir geliri olan ve hemen hemen her gün tatile gelen ahmet bey'in acaba bundan sonraki taliplerini evet diyecek misin neler yaşanacak neler olacak ahmet bey benim yaşantıma göre o biraz daha genç diyecekdir.. 

Evleneceksen Gel 17 Eylül 2015 izle Ahmet için hayat şartlarımız verenler uyuşmazlığı yollara sorunları çok sıcak ve ahmet geçenlerde asla onun gibi yaşadığınız ve bu kadar para gelmesine rağmen eleştiri yağmuruna tutuldu ahmet talibi günde birkac talip geliyor böyle bir çiçek daha gelmiştir ahmet şükrü bey bu zamandır takip ediyorum ve aşık oldum gelecek olan talebin 

Nurcan ilk defa böyle bir şey elektrik aldım ben elektrik santrali'nde espri yapacaklar döneyim diyecektim bana aşık olduğunu biliyor musunuz ben de teşekkür ettim böylelikle talebini karşılamış olacak gördüğüm günden beri takip ediyorum ve kalbimde kelebekler yol ve sürü çok heyecanlandırıyorsun beni deyip büyük bir itirafta bulacak olan nurcan hanım 

Ahmet Şükrü kendisine nurcan hanım acaba evet diyecek ahmet beni ilginç bir teklifi olacak benim maaşım 200 yiyecekler ve onunla ilgili bana bir şey söyleyebilir misiniz ve gerekse bizim evde çanakkale'de kalırız yiyecek güzel bir konuşma geçen herkese bol muhabbetler bakalım Evleneceksen Gel 17 Eylül perşembe günü 2015 tarihi Atar tv'de Ekranında

Labels: , , , ,



Leave A Comment:

Copyright © Bölüm izle Yeni Bölüm izle Son Bölüm izle Dizi.
Blogger tarafından desteklenmektedir.