Unutma Beni 1522. Bölüm izle Full 18 Eylül 2015


Unutma Beni 1522. BolumUnutma Beni 1521. Bölüm izle Full 17 Eylül 2015 cuma günün son bölümünde Unutma Beni Fox tv'nin gelmiş geçmiş en uzun üzerinden bir tanesi olmayı başardı ve yeni kanalında daha sonra de fırtınalar estirmeye devam ediyor Mustafa acaba özlem niye nikahtan açıldıktan sonra dizide Özlem'in tepkisini ona karşı ne olacak murat daha sonra arabayla eve giderken uzaklaşıyor ve hapis hayatından kurtulan Abbas'tan şekerin geri geldikten 

Unutma Beni 1522. Bölüm sonra nasıl bir tepki olacak  aralarında geçecek ve aptal acaba uzun kafasındaki planları çözebilecek mi ilkay baş belası olan türkiye'ye acaba nasıl işlediği suçun ispatlayabilecek mekanı bulabilecek mi tüm soruların yanıtı bulacağı Türkerin cezasını verecekler mi? Ne gibi olaylar gerçeleşecekdir

Etkileri olur gerçekten değil ali'nin başı bu adamlar büyük bir şekilde dertten kurtulmak için hiçbir çare bulamamak mıdır acaba Mustafa'yla özlem ardahan sonra polise haber verecekler mi yoksa kendini bulmaya çalış aktar unutma beni de gerçekten de yaşanacaklar heyecan 

Yaratacak ve fırtınalar estirecek merak edilen tüm sorular ve cevapları benim son bölüm izle fox tv'de abilerle beraber bakalım neler yaşanacak bizde merak da bu dizinin heyecan yaratan bölümüyle perşembe gününde izleyeceğiz

Labels: , , ,



Leave A Comment:

Copyright © Bölüm izle Yeni Bölüm izle Son Bölüm izle Dizi.
Blogger tarafından desteklenmektedir.