Söylemezsem Olmaz 18 Eylül 2015 izle Yeni


Söylemezsem Olmaz 5. BolumSöylemezsem Olmaz 18 Eylül 2015 izle Yeni Bölüm Beyaz Tv ekranında programda telefonla katılacak olan Bülent Ersoy hanım ülkücüleri yardım etmeyi düşündüğünüz sönecektir nedeni olarak ülkeler gerçekten de yardıma ihtiyaç vardır deyip bu şekilde telefonda söylemezsem olmaz'a güzel açıklamalar yapacak ve bülent ersoy bu konuyla ilgili duyarlı olmamızı gerek söyleyecek 

Söylemezsem Olmaz 18 Eylül 2015 izle ben onların gelmeleri taraftarı değilim ama sözleri de şöyle devam edecektir benim ülkem be canım vatanım dururken niye başka bir yere yardım edeyim deyip sen bana kızsın istediği yorumu yapsın benim görüşüm bu olacakları ve bu sabah 

Söylemezsem Olmaz Son Bölüm Beyaz tv'deki telefonlar yanlış anlaşılmak istemiyorum ve bu konuyla ilgili bir payın yoktur ben sahile vuran çocukları bilmiyordum ama gazeteciler söylediğin hiçbir şey bilmeden onun 

resmini gördüm ah yazık yavrum dedim çok olmasa bir de insan böyle bir durumda gerçekten de zor anlar üzülmemek elde değil gerçekten de içler acısı bir hayvandır insanların bu olayları nasıl görünüyor bende hala anlamış değilim deyip böyle bir açıklama yapacak bakalım neler söyleyecek merak konusu

Labels: , , , ,



Leave A Comment:

Copyright © Bölüm izle Yeni Bölüm izle Son Bölüm izle Dizi.
Blogger tarafından desteklenmektedir.